۹ پاسخ

بله منم دارم الان کمرم وزیردلم یه جوری دردمیکنه که

نترس گلم طبیعیه منم داشتم این درد هارو

یه خانوم دکتری میگفت کسایی که کمر درد میگیرین تو این ماه بخاطر اینه که جفتشون چسبیده به کمر و رحم درحال رشد

من خیلی درد دارم بخصوص کمرم
شکمم همینطور

منم لگن درد و کمر درد دارم🥴🥴

منم همینم. و نگران
شما دردتون طولانی؟

بله منم داشتم درد الانم دارم هنوز شیاف هم میزارم تاثیر نداره

نترس عادیه

من سه روز درد کمر لگن. زیر شکمم میگیره تیر میکشه همه نوع درد دارم

سوال های مرتبط

مامان 🎀 دلویـــــن 🎀 مامان 🎀 دلویـــــن 🎀 ۶ ماهگی
مامان هدیه امام رضا💙 مامان هدیه امام رضا💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان سلین مامان سلین روزهای ابتدایی تولد
مامان خدایانامیدم نکن مامان خدایانامیدم نکن هفته هفدهم بارداری