سلام بتا رو کی باید انجام داد

۴ پاسخ

میگن باید یه هفته از موعد بگذره

من یک هفته بعد از موعد رفتم

من بعد ده روز تاخیر زدم

من یه روز قبل موعد انجام دادم ۱۳۲ بود

سوال های مرتبط

مامان دخملی مامان دخملی هفته هفدهم بارداری
مامان گندم مامان گندم هفته سی‌وششم بارداری
مامان نینی🎀:) مامان نینی🎀:) ۲ ماهگی
مامان یسنا مامان یسنا هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان مامان دلوین ❤ مامان مامان دلوین ❤ روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه ها..🩵🩵 مامان جوجه ها..🩵🩵 هفته سی‌ام بارداری