مامانا چه شیری برا نوزاد نارس خوبه

۵ پاسخ

پری نان

ای خدا 🥺چقدر زود عجله داشت بیاد منم احتمال زایمان زودرس دادن بهم

دختر خاله ی من بچش نارس بود اپتامیل پی دی آف میداد ماشاالله خوب بود
منم ۳۷هفته زایمان کردم گرفتم بردمش دکتر گفت زیاد نارس نبوده و چون رفلاکس و کولیک داره عوضش کرد گفت کامفورت بده

با دکترم مشورت کنی بهتره .شیر مناسب بده که وزن بگیره .
وگرنه ما دوقلو داشتیم با بیومیل بزرگ شدن

دکتر خودش می‌نویسه

سوال های مرتبط

مامان سپنتا🌹 سورنا🌹 مامان سپنتا🌹 سورنا🌹 ۱۳ ماهگی
مامان دوگل دختر🩷🎀 مامان دوگل دختر🩷🎀 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان بنین کوچولو 🐣 مامان بنین کوچولو 🐣 ۱ ماهگی
مامان علی مامان علی ۴ ماهگی