مامانا کسی اینجا بچش ذخیره اهنش کم بوده
چیکار کردید

۳ پاسخ

یه شربت آهن تجویز شد براش.شبی ۴ سیسی

بچه همسایمون هست بهش فولیک اسید داد قبلا ۲نوع قطره اهن میخورد ۲برابر

قطره آهن دوزش رو برد بالا اگر لازم باشه فولیک اسید هم میده

سوال های مرتبط