۹ پاسخ

آره کم کزده، بنظرم طبیعی هست باید. ببینیم با گذشت زمان چی میشه

اره پسر من

پسر منم کم کرده جا اضافه کنههه

اره وزن گیری که افتضاح
هر سری مریض میشه نیم کیلو کم میکنه

اره دختر من

پسرم ۱۰کیلوئه مریضی اسهال واستفراغ گرفت کم کرد دوباره شد۱۰

پسر من، زور زد ۱۲/۷۰۰ هم شد درباری مریض شد الان نهایتا ۱۲/۲۰۰، بااینکه خداروشکر اشتهاش هم خوبه

پسرمن وزنش ثابت مونده اضافه نکرده

آره عزیزم بعد از شیر نگرفتن وزن کم کردن و خیلی لاغر شدن نمیدانم چیکار کنم

سوال های مرتبط

مامان نوید👶🏻🐣 مامان نوید👶🏻🐣 ۲ سالگی