مامی ها سرویکستون ۳۲هفته چند بودد

۱۵ پاسخ

۳۷.

۳۲بود

۴۳

من الان رفتن سونو اصلا دکتر ننوشته بود ...سونو گرافی هم گفت دیکه مشخص نیس شکمی فقط واژینال مشخصه تو این هفته ..منم واژینال ندادم

سرویکس دیگه مهم نیست توی این هفته عزیزم

35 بود

۴۰.

۴۶

من ۲۷ بود

۲۷بود پرسیدم گفت از ۳۴هفته مهم نیست
یه خانمی دوقلو باردار بود ۳۲هفته ۲۰بود گفت امپول ریه بزنه

اصلا تو سونو نزد

۱۰ هم باشه دیگه مهم نیست

برای من سونوگرافی از ۲۷ هفته دیگه گفت مهم نیست

دیگه مهم نیست ک

مگه نمیگن بعد ۳۰ هفته مهم نیست؟

سوال های مرتبط

مامان مارال🩷آراز🩵 مامان مارال🩷آراز🩵 ۱۲ ماهگی
مامان گیسو و گیتی مامان گیسو و گیتی ۱۲ ماهگی
مامان فینگیل خان مامان فینگیل خان ۱۱ ماهگی
مامان نویان 💙🩵💙 مامان نویان 💙🩵💙 ۴ ماهگی
مامان ویهان و نیلماه مامان ویهان و نیلماه ۶ ماهگی
مامان سادات مامان سادات هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان پسته پسر💙 مامان پسته پسر💙 ۹ ماهگی
مامان هانا مامان هانا هفته سی‌وپنجم بارداری