۱۴ پاسخ

ب دل خوش چند کیلو بود

سلام مبارکت. باشه
فرقانی راضی بودی؟

مبارکههههههههههه

خب بسلامتی
دکترت کی بود؟راحته سزارین؟

خدا را شکر مبارکه عزیزم
برای منم دعا کن 🙏🙏

سلام عزیزم کدوم بیمارستان عمل کردی؟؟اختیاری بودی؟

تورو خدا تجربتووووو بگو از سزارین
راضی هستی؟

تجربه بزار

مبارک باشه
به جمع بی خوابا خوش آمدی

عکس نینی بزار لاقل ببینیم

مبارکه عزیزم .تو رو خدا وقتی به بچت شیر میدی محمد منو دعا کن .از خدا بخواه جواب آزمایشش منفی باشه خدا دلمو شاد کنه

دعا کن همین زودیا قسمت منم بشه
انقد دیر میگذره خسته شدم

بسلامتی زایمان اولت بود

به دلخوش

سوال های مرتبط

مامان آوینا🩷👶🏻 مامان آوینا🩷👶🏻 ۸ ماهگی
مامان کژال👶🍼 مامان کژال👶🍼 ۴ ماهگی
مامان 𝐀𝐥𝐢𝐫𝐞𝐳𝐚 مامان 𝐀𝐥𝐢𝐫𝐞𝐳𝐚 ۱۰ ماهگی
مامان 👧Atena مامان 👧Atena ۱۳ ماهگی
مامان riham🩷 مامان riham🩷 ۵ ماهگی
مامان شاهان🩵 مامان شاهان🩵 ۱۰ ماهگی