۵ پاسخ

من گهواره نانو گرفتم فعلا ایشالا دنیا اومد بزرگ تر شد تخت میگیرم براش

من کنار مادر میگیرم احتمالا

من گهواره خریدم

من فقط تخت نوزاد نوجوان گرفتم. به نظرم گهواره به درد نمیخوره
بچه کلا باید تا چند ماه اول که شیر میخوره کنار مادر باشه که شیردهی آسون باشه

جفتشو گرفتم
تخت کنارمادر تا ۲سال قابل استفادس

سوال های مرتبط

مامان دخملی🩷 مامان دخملی🩷 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان دیار مامان دیار هفته سی‌ودوم بارداری
مامان پسر کوچولو مامان پسر کوچولو هفته سی‌وسوم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان پسری💙🙊🥰 مامان پسری💙🙊🥰 هفته نوزدهم بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته بیست‌ونهم بارداری