۱۱ پاسخ

نه اگه همین طوری باشه سز میشی

نه عزیزم از شما میچرخه

فقط ممکنه لگد بزنه تو واژنتو مستانت

عزیزم تو ۲۴هفته. همه بچه ها بریچ هستن اوناییم که نیستن زود چرخیدن

نه چه خطری تا زایمان میچرخه اگه بخوای طبیعی بیاریش
اگه سزارین هم بخوای که اصلا مهم نیست وضعیت جنین

نه یعنی جنین پاهاش پایینه سرش بالا و زایمان سزارین میکنن
البته تو هفته های شما میچرخه حالا

یعنی سرش تو معدته ، پاهاش سمت مثانه

نه یعنی سزاریان میشی البته واسه شما میچرخه

نه منم الان بریچ .یعنی سرش بالا پاهاش پایین .اگه تا آخر بارداری همینجوری بمونه باید سزارین بشی .اما معمولا میچرخن دوباره

سلام نه چرا خطرناک ؟؟ من بچم بریچه فقط خودم اذیت میشم

ن عزیزم فقد همینطور بمونه سزارین هستی ک نمیمونه

سوال های مرتبط

مامان دخترم💗😚 مامان دخترم💗😚 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان دختر‌نازم🫠🫀 مامان دختر‌نازم🫠🫀 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان مامان پسری مامان مامان پسری ۱ ماهگی