سلام برای رفع گرمی نوزاد چیکا کنم

۳ پاسخ

خودت عرق کاسنی و چیزایی که طبع سرد ارن بخور
زیاد بچه رو نپوشون

بجا شکر ک نبات بهتره 🙄

آب جوشیده سرد شده با اندازه نخود شکر

سوال های مرتبط

مامان واشِر ⚙️👶🏻✨️ مامان واشِر ⚙️👶🏻✨️ ۱۳ ماهگی
مامان طهورا و ایلیا مامان طهورا و ایلیا ۱۰ ماهگی
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۵ ماهگی
مامان امیر علی مامان امیر علی ۵ ماهگی