سلام خانما پسته و گردو از چند ماهگی مجازه ؟

۴ پاسخ

بهداشت بهم گفت از یک سالگی ولی من بادوم میریزم تو غذاهاش پسته ندادم هنوز

دختر 8ماهشه اصلا چاق نشده اصلا وزن نمیگیره اشتهاشم خوبه

8ماهگی

من دخترم ب بادوم حساسیت داره ت فرنیش پسته میریزم

سوال های مرتبط

مامان الارا ♡آرین مامان الارا ♡آرین ۱۲ ماهگی
مامان 𝑳𝒊𝒂𝒏𝒂💗🐥 مامان 𝑳𝒊𝒂𝒏𝒂💗🐥 ۱۶ ماهگی
مامان دلین مامان دلین ۱ سالگی
مامان آرین مامان آرین ۱۶ ماهگی
مامان آراد مامان آراد ۱۶ ماهگی
مامان جوجو

 🍭 مامان جوجو 🍭 ۱۵ ماهگی
مامان عرشیان مامان عرشیان ۹ ماهگی