کسی اینجا هس اصلا با بچش بازی نکنه؟

۶ پاسخ

منم خیلی کم دیگه جونی واسم نمونده ول همسرم بازی میکنه

من خیلی باهاش بازی نمیکنم

من واقعا توانایی شو ندارم حوصله نمونده برام

اره من حوصلم نمیکشه خودش تنهایی بازی میکنه 😂😂

اره من ولی شوهرم بازی میکنه

بعضی وقتها ولی بیشتر دخترم باهاش بازی میکنه

سوال های مرتبط

مامان مانیار ❣️سانیار مامان مانیار ❣️سانیار ۱ سالگی
مامان آقا یاسین 🩵 مامان آقا یاسین 🩵 ۲ سالگی