خانما. شما تو شیردهی قلیون میکشید ؟؟؟

۷ پاسخ

میگن نکشی بهتره ولی منم ۲ بار کشیدم ولی هر بار کلا ۳ ۴ تا کام اونم قلیون سبک

قلیون ک ولی ویپ اره

ن میگن رو شیر تاثیر میزاره دلم نمیاد

اره ولی تازه

بعللله

و قلیون سبکی بکش مسکو و لاو اینا

من ار ۶ ماهگی کشیدم ماهی یبار بعدش یکساعت شیر نده به بچه

سوال های مرتبط

مامان 🐼پانداکوچولو🩵 مامان 🐼پانداکوچولو🩵 ۱۷ ماهگی
مامان آنا و دیانا😍 مامان آنا و دیانا😍 ۱ سالگی