۷ روز تاخیری😂🥲

۵ پاسخ

من روز سوم تاخیرخونریزی شروع شد🙂

سوزش هم دارم سمت چپ هم خیلی درد

انشاالله مثبت بشی من امروز جواب منفی ای وی اف گرفتم دنیا رو سرم آوار شد

خب بی بی بزن دختر انشاءلله ک حامله‌ای😍

تست بزن

سوال های مرتبط

مامان فسقلی مامان فسقلی هفته پانزدهم بارداری
ریحان ریحان قصد بارداری
🐣🎀fari 🐣🎀fari قصد بارداری
مامان مامان بچهام مامان مامان بچهام هفته چهاردهم بارداری
مامان ایلهانیم🩵 مامان ایلهانیم🩵 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامی آینده مامی آینده قصد بارداری
مامان اریشاه🥺 مامان اریشاه🥺 ۲ ماهگی
مامان پرنسس کوچولو مامان پرنسس کوچولو روزهای ابتدایی تولد
جوجو سعید😍 جوجو سعید😍 قصد بارداری