و ۳ روز تاخیری میترسم بیبی بزنم🥲

۶ پاسخ

انشالله مثبت باشی گلم

وای واقعا حس بدیه ادم میترسه بزنه منفی باشه و ناامید بشه از اون طرفم هی تو فکر ادمه که بزنم ببینم هست یانه

چ علایمب داری

زوده صبرکنید ۱۰روز بشه بی خیال بشید اصلا تو نخش نرید😉🫠

صبر کن تا هفت روز شد بعد بزن ب امید خدا مثبتی

منم🥲

سوال های مرتبط