۳ پاسخ

منم چند روز اینطور خیلی عصبانی میشم چون منم ۲۶ وقت پریودم میشد کلن درد دادم اینا چیزی خاص نیس من از دوکتور پرسیدم

بعضی خانما موقع پریودیشون دردشو میگیرن استراحت کن اشکال نداره
ولی اگه خیلی شدید شد برو دکتر

قبل بارداری چندم پری میشدی ؟

سوال های مرتبط

مامان تربچه💚 مامان تربچه💚 ۷ ماهگی