۳ پاسخ

من روز پونزده زدم منفی بود وای بارداربودم

امروز دوباره میرم دکتر

بزن امروز . منم دیروز روز۱۵ آزادسازیم بود وموعدم بود پریود شدم

سوال های مرتبط