۱ پاسخ

عادی عزیزم دوباره کم کم حرف میزنه پسر منم همینطوری بود طبیعیه باهاش حرف بزن بگو مامان آ بَ بَ بابا یادمیگیره

سوال های مرتبط

مامان یلدا و صدرا مامان یلدا و صدرا ۱۵ ماهگی