خانما ترشح زیاد طبیعیه
برای چیه ؟!

۵ پاسخ

بعضی روزا برا منم اینجوریه

ترشحات بی رنگ و بی بو تو دوران بارداری مخصوصا ماهای اخر طبیعیه و هیچ مشکلی نداره اینو دکتر و ماما گفتن

شما ترشحتون چه مدلیه؟غلیظه یا رقیق؟
من مثل ابه که وقتی با ناخن روی دستمال میکشم،یه لای سفید میاد روی ناخنم.این ترشحه یا نشتی کیسه اب؟
دیوونه شدم انقد چک کردم

منم‌ابکی و سفید دارم زیاد

سوال منم هست؟

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق ۷ ماهگی
مامان کارن مامان کارن ۶ ماهگی
مامان رستا خانوم🩷 مامان رستا خانوم🩷 ۵ ماهگی
مامان اهورا💙🧿🥰 مامان اهورا💙🧿🥰 ۸ ماهگی
مامان فاطمه ثمین مامان فاطمه ثمین ۶ ماهگی
مامان معجزه مامان معجزه ۲ ماهگی