۲ پاسخ

اسپری بینی هم خوبه پودر یا قرص مونته لوکاست تو آب حل کن بده

پلارژین بده اخه کوریزان خیلی بدخلق میشن و همش خوابن

سوال های مرتبط

مامان غنچه خانم🪷🦦 مامان غنچه خانم🪷🦦 ۲ سالگی