۱۰ پاسخ

۱۸هفته باید بری

خانوما سونو ان تی هرجا بریم آنومالی هم حتمآ بایدهمونجا بریم یا فرق نمیکنه

پس همون ۱۸هفته برم بهتر

من فردا ۱۷ هفته و ۵ روز میخوام برم برا سونو آزمایش ۱۶ هفته دادم

در حالت کلی از ۱۶ تا ۲۰ هفته
ولی برای رویت دقیق از ۱۸ هفته مناسب هست

من فردا میرم ۱۸ هفته و ۴روزم

حالا بهداشت امروز به من گفت از۱۶هفته تا۱۸هفته میتونی بری

هجده هفتت بذار تموم شه سه روز ک گذشت بعد برو، یعنی ۱۸هفته و ۳روز برو

۱۸ هفته

۱۸ تا ۲۱

سوال های مرتبط

مامان نفس💕 مامان نفس💕 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان همه جونم مامان همه جونم هفته بیستم بارداری
مامان راز کوچولو🧸 مامان راز کوچولو🧸 هفته بیستم بارداری