۶ پاسخ

۱۸ هفته یه سونو داره فقط

من ۱۷ هفته و ۴ روز رفتم

باید نسخه پزشک داشته باشی و دکتر تشخیص داده باشه که فقط سنو بری یا آزمایش هم بری .بعد دیگه جنسیت میگن و اعضای بدن بچه چک میشه

۱۹ تا ۲۰ هفته

هیچی سونوئه فقط

به من گفته ۱۸ هفته و ۲ روز برم

سوال های مرتبط

مامان مامان آنیا مامان مامان آنیا ۴ ماهگی
مامان 𝑆𝐸𝑉𝐽𝐴𝑁🩷 مامان 𝑆𝐸𝑉𝐽𝐴𝑁🩷 ۵ ماهگی
مامان تو دلی مامان تو دلی هفته سی‌ام بارداری
مامان عسل و مسل مامان عسل و مسل هفته بیستم بارداری
مامان مهراس🩵 مامان مهراس🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان ساتیار و تودلی مامان ساتیار و تودلی هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان همه جونم مامان همه جونم هفته بیستم بارداری
مامان مرسانااوینانینی مامان مرسانااوینانینی هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان رادمهر مامان رادمهر هفته بیست‌ونهم بارداری