ژلوفن یا نوافن میتونم بخورم ..سردرد میگیرنس گرفتم

۲ پاسخ

نه اگه شیر میدی خیلی خطرناکه.
فقط استامینوفن ساده

من نوافن خوردم نمی دونم بد بود یا نه

سوال های مرتبط

مامان دیانا مامان دیانا ۱۶ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۱۲ ماهگی
مامان آقاأیمَن مامان آقاأیمَن ۳ ماهگی