بزاق دهان زیاد بشه نشونه چیه

۸ پاسخ

منم همین بودم خوب شدم

دهنم بی مزه خسته شدک‌

بارداریه

من تو بارداریم اینجوری بودم همیشه هم خواب بودم اب از دهنم میریخت

سردی عزیزم

از بارداریه من از اولش اینجوری ام

فکر کنم برای سردی معده

عزیزم سردیت شده

سوال های مرتبط

مامان مامان دوقلوها😍 مامان مامان دوقلوها😍 ۹ ماهگی
مامان احسان میرزایی مامان احسان میرزایی ۶ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وششم بارداری
مامان کپل خان‌‌ 👶🏻💎 مامان کپل خان‌‌ 👶🏻💎 ۹ ماهگی