به بچه هاتون برای چی پدی لاکت دادین؟

۸ پاسخ

اسهال شده بود

اسهال

اسهال

کولیک

پروبیوتیک داره دستگاه گوارشو کامل میکنه واسه نفخ و کولیک

به من دکتر برا کولیک‌داد

برا راحت کارکردن شکم ،ضدنفخ
تادوسال میگن بدین

به دختر من بخاطر کولیک داد.
ولی یک ماهش کامل شده بود .
اگه دکتر براش تجویز کرده بده

سوال های مرتبط

مامان سلین🩷 مامان سلین🩷 ۱۰ ماهگی
مامان محمد رضا مامان محمد رضا ۹ ماهگی