دوستان خارج شدن باد از تو واژن برای چیه😢

۳ پاسخ

وقتی زایمان کردی روزهای اول باید پاهاتو روی هم بذاری چون رحم باز و هوا می‌ره توش
و‌الان خارج شدن هوا ازش بخاطر اونه

طبیعیه ورزش کگل رو انجام بده

بخاطر شل شدن عضلات واژنه
کگل برو

سوال های مرتبط

مامان دُردونھ مامان دُردونھ ۱۳ ماهگی
مامان 𝔪𝔞𝔥𝔳𝔞✨♥️ مامان 𝔪𝔞𝔥𝔳𝔞✨♥️ ۱۰ ماهگی