من برقی دارم یکماه نیمه استفاده میکنم برند لبتو از دیجی کالا خریدم ۵تا قدرت مکش داره، واقعا عالیه ، من دخترم با دستی خیلی اذیت میشد ، مکش هم نداشت ، مجبور میشدیم با دستمال کاغذی دربیارم ولی اینو که خریدم راحت شدم
من گرفتم ولی میترسم استفاده کنم
دستی هم ک به درد نمیخوره.
فعلا با سنجاق کوچیک تمیز میکنم
دستیش که واقعا کارنمیکنه اصلا
خیلی چرته واقعا هم برقی هم دستی فقط قطره خوبه اونم زیر 6 ماه بالای 6 ماه اسپری خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.