کسی فینگیر برقی داره واقعا خوبه؟

۴ پاسخ

من برقی دارم یکماه نیمه استفاده میکنم برند لبتو از دیجی کالا خریدم ۵تا قدرت مکش داره، واقعا عالیه ، من دخترم با دستی خیلی اذیت میشد ، مکش هم نداشت ، مجبور میشدیم با دستمال کاغذی دربیارم ولی اینو که خریدم راحت شدم

من گرفتم ولی میترسم استفاده کنم
دستی هم ک به درد نمیخوره.
فعلا با سنجاق کوچیک تمیز میکنم

دستیش که واقعا کارنمیکنه اصلا

خیلی چرته واقعا هم برقی هم دستی فقط قطره خوبه اونم زیر 6 ماه بالای 6 ماه اسپری خوبه

سوال های مرتبط