شکمم خیلی اومده پایین 😓

۶ پاسخ

شکم بیاد پایین مگه ایراد داره منم حس میکنم پایینه

شكم بند نبستين؟

شکم من که از اول پایین بود و بالا نرفت چی بگم😕

عزیزم اگه درد نداری اشکالی نداره حالت شکمته

شکم من از اول پایینه نمیدونم چرا

استراحت کن

سوال های مرتبط

مامان دوقلو ها مامان دوقلو ها ۴ ماهگی
مامان شهرزاد مامان شهرزاد قصد بارداری
مامان 💖دخمله🥺💗 مامان 💖دخمله🥺💗 ۵ ماهگی
مامان مهراد مامان مهراد هفته سی‌وسوم بارداری
مامان دوقلوها🩷🩵 مامان دوقلوها🩷🩵 ۱۳ ماهگی
مامان دلین هدیه خدا مامان دلین هدیه خدا ۲ ماهگی