۵ پاسخ

گلم منم مثل شمام ماما دید گفت اومده پایین برو آمپول ریه بزن متخصص گفت فقط استراحت مطلق شما چیکار کردین؟؟؟

شکم منم احساس میکنم پایینه

من از خدامه پایین بیاد اتفاقا زایمانت راحتر میهش

اشکال نداره عادیه
ولی زیاد پایین نیست

احیاناپسرنیست

سوال های مرتبط

مامان بردیاوبنیسا مامان بردیاوبنیسا ۳ ماهگی
مامان حبه انگور🧡🍼 مامان حبه انگور🧡🍼 ۲ ماهگی
مامان معجزه خدا🩷 مامان معجزه خدا🩷 هفته سی‌وششم بارداری
مامان مهرسام ودلسان مامان مهرسام ودلسان ۲ ماهگی