شکمم خیلی پایین نیس؟ همش احساس میکنم خیلی پایینه

تصویر
۶ پاسخ

متناسب با هفته بارداریه دیگه به مرور میاد بالاتر با رشد بچه ، نزدیک زایمان هم بخاطر نزول بچه به ورودی لگن شکم میاد پایین

مثل شکم منه گلم پایین نیس خوبه

چون دخمله
برای منم همینجوریه

تصویر

نه خوبه

واسه منم همینجاست شکمم نگران نباش

نینیت دخمله؟؟؟

سوال های مرتبط