۲ پاسخ

الان پایینه دیگه هنوز نینی خیلی کوچولوعه و زیر نافه برای منم پایینه

اگر مشكلى باشه دكترت ميگه
مگه قبل باردار شدن همه مون شكممون ي شكل بوده؟❤️

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا🩷 مامان معجزه خدا🩷 هفته سی‌وششم بارداری