خانما من شکمم رو به پایینه؟ چندروزیه ک حس میکنم اومده پایین

تصویر
۱۵ پاسخ

ن بابا طبیعیه

من که هنوز تو نوزده هفته هستمم همینه

مال منم پایین شکمم بزرگ شده همش میگم پایینه

منم اینم تازه برا من معلوم نیست بیرون

بچت چیه

یکم
کمربمند ببند

سرویکست پایین نیومده حتما به دکترت بگو شکمت پایینه

منم چند روزیه ک درگیر این قضیم 🙁هنو پیش دکترمم نرفتم

منکه کلا پایین شکمم بزرگ شده فقط😕😕 همش میترسم طبیعی نباشه

نینی چیه

خیلیا تو‌گهواره عکس گذاشتن اینجوری

منم همینجوری ام

فرم شکمته من سرپسرمم همین بود

کمر بند بارداری استفاده کن

یکم اره

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وهشتم بارداری