خانما من حس میکنم شکمم پایینه کسی اینجوری هست

۶ پاسخ

بچه هرسینی گلم؟

دور وریام میگن بخاطر اینه دختره پایینه

منم همین حسو دارم

بچه تو این هفته ها جاش زیاده یه روز میره بالا یه روز میاد پایین کلا آزاد میگرده برا خودش 😂

طبیعی عزیزم یهو میره بالا منم اینجور بودم

منم تو این هفته ها همینطوری بودم، حالا تازه یه هفته ست حس میکنم داره میره بالا یکم.

سوال های مرتبط

مامان سادات مامان سادات هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان نارنگیا🍊 مامان نارنگیا🍊 هفته سی‌وپنجم بارداری