طبیعیه هنوز بچه تو این هفته ها کامل نیومده بالا.
یکم فقط بالاتر از نافه
بچت پسره؟
منم همین حسو دارم
منم همین حس رو داشتم
یکی بهم گفت تو این هفته ها کلا پایینه، از ۳۰ به بعد میره بالا تا دوباره واسه نزدیکای زایمان بیاد پایین... واقعا هم همین شد.
منم همین حسو دارم🙃
نمیدونم منم همین حسو دارم😐😐😐
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.