حس میکنم شکمم پایینه خیلی
چرا؟😐😐

۶ پاسخ

طبیعیه هنوز بچه تو این هفته ها کامل نیومده بالا.
یکم فقط بالاتر از نافه

بچت پسره؟

منم همین حسو دارم

منم همین حس رو داشتم
یکی بهم گفت تو این هفته ها کلا پایینه، از ۳۰ به بعد میره بالا تا دوباره واسه نزدیکای زایمان بیاد پایین... واقعا هم همین شد.

منم همین حسو دارم🙃

نمیدونم منم همین حسو دارم😐😐😐

سوال های مرتبط

مامان 🩷🩷🩷 مامان 🩷🩷🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان سلدا و آرین♥️😘 مامان سلدا و آرین♥️😘 ۵ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان زهرا مامان زهرا هفته سی‌ام بارداری