چرا شکمم انقد پایینه‌...نبض رو واژن حس میکنم

۱ پاسخ

تو این هفته ها بچه پایین نافه دیگه، فکر کنم طبیعیه حالا به مرور میره بالا

سوال های مرتبط

مامان نارنگیا🍊 مامان نارنگیا🍊 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان سلدا و آرین♥️😘 مامان سلدا و آرین♥️😘 ۵ ماهگی
مامان امین من🫀 مامان امین من🫀 هفته سی‌وچهارم بارداری