۹ پاسخ

آره.

خوب عزیزم بچه سنگین نمیشه میادمیادپایین گاهی حس میکنی توواژنت

مال منو ببینی چی میگی 🤣🤣🤣از من پایینه ک‌بضی وقتا می‌شینم شکمم ب رونام میچسبه ...خیلی ب اذیتم .چون بچم سرش تو لگنه

نهههه بالاههه
شکمم منو ببین

شکمت اصن پایین نیس ک خوبه

یکم پایینه ن زیاد

بایدبیاد پایین دیگه

برا من پایینترم هس

منم شکمم فرمش اینطوریه

سوال های مرتبط

مامان مامان دوقلوها😍 مامان مامان دوقلوها😍 روزهای ابتدایی تولد
مامان علیسام💙 مامان علیسام💙 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان راهین کوچولو مامان راهین کوچولو ۶ ماهگی