قرص سرماخوردگی بزرگ سالان میتونم بخورم ؟؟؟

۶ پاسخ

نه فقط استامینوفن ساده

اره عزیزم استامینوفن ساده میتونین استفاده کنین منعی نداره

نه کدئین داره ، آستامینوفن ۵۰۰ بدون کدئین بخور

ن نباید بخوری

دکتر به من گفت فقط استامینوفن ساده میتونی بخوری و هردارویی بخوری رو بچه تاثیر میذاره

دکتر برای من نوشته
قرص کلداستاپ ولی من ترسیدم نخوردم با انکه خود دکترم نوشت

سوال های مرتبط

مامان پارساوپرنسا مامان پارساوپرنسا هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه ۳ ماهگی