علت سکسکه بعد شیر خوردن چیه؟

۸ پاسخ

کامل نگرفتن اروغ

اروغ بگیر

رفلاکس نداره

رفلاکسم میتونه باشه

موقع شیرخوردن هوا میره داخل معدش
احیانا شیشه شیر بیبی لند استفاده نمیکنه؟

هوا میره تو‌معدش اروغ شو بگیر

کامل نگرفتن آروغ

آروغ شو بگیر

سوال های مرتبط

مامان آرمان مامان آرمان ۷ ماهگی
مامان کوچولوم مامان کوچولوم ۱۷ ماهگی
مامان دوقلوهام💙💙 مامان دوقلوهام💙💙 ۶ ماهگی
مامان هانیس✨🍓 مامان هانیس✨🍓 ۱۵ ماهگی
مامان 𝑹𝒂𝒅𝒎𝒂𝒏 مامان 𝑹𝒂𝒅𝒎𝒂𝒏 ۷ ماهگی
مامان نی نی... مامان نی نی... ۴ ماهگی