علت سکسکه زیاد نی نی چیه

۸ پاسخ

یعنی سیر سیر شدع گلم😍❤

هر سکسکه فرق داره عزیزم
اگه اروق نگیری سکسکه میکنه
ولی اگه بعدش اشکال نداره این یکی از مراحل رشد کوچولوته

وسر من هر وقت زیاد میخوره سکسکه میگیره حنی وقتی آروق شو بگیرم

داره رشد میکنه

نگرفتن اروغ

رفلاکس

رفلاکس

علت سکسکه زیادش میگن که آروغش نگرفتین درست دکتربه من گفت آروغش نمیگیری سکسکه میکنه

سوال های مرتبط

مامان آرمان مامان آرمان ۷ ماهگی
مامان فاطمه مامان فاطمه ۳ ماهگی
مامان آروین مامان آروین ۱۳ ماهگی