خانوما من به شدت خارش واژن گرفتم

۵ پاسخ

از عفونت و قارچ ممکنه باشه برای عفونت سفیکسیم خوبه اگه باردار نیستی

قرص بیوفم
بهترین قرصیه ک من استفاده کردم یک ماه کامل از خارش واژن کلافه شده بودم
اصن تحمل نداشتم دکتر رفتم چندین دکتر رفتم هیچی نشد بعد همون قرص رو از داروخونه گرفتم خداروشکر دیگه خوبم

عفونت قارچی داری

قرص فلوکونازول بخور اگه باردارنیستی بخور ..سفیکسیم ۴۰۰ خودم اهل پماد نیستم بدم میاد نمیدونم ..

شاید عفونت

سوال های مرتبط

مامان hamin مامان hamin هفته بیست‌وچهارم بارداری