۱۱ پاسخ

من رفتم با طول سرویکس شد ۱۱۰۰

۶۰۰ دادم من

۶۰۰ تومن با تامین اجتماعی

من سونو رشد و چسبندگی جفت باهم 2800 شد

من امروز رفتم 400 شد

من هفته پیش رفتم، بدون بیمه ۴۳۰

650 شد

اگه داپلر باشه۲

من ۲۹هفته رفتم ۲۴۰۰گرفت ،انگاری سونوش شبیه انومالی بود یعنی کامل دوباره بررسی میکرد ،ولی ۳۶هفته رفتم نوشته بود سونو ob اونو ۷۰۰گرفت

۶۵۰میشه

حدودا 650

سوال های مرتبط

مامان مودالی مامان مودالی هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان نخود مامان نخود هفته سی‌وششم بارداری
مامان قمر♥️🎀 مامان قمر♥️🎀 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان نيلا🥰 مامان نيلا🥰 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان پسرکم💙👼🏻 مامان پسرکم💙👼🏻 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان نی نی👼🏻✨ مامان نی نی👼🏻✨ هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان نفس و نیکا🩷 مامان نفس و نیکا🩷 ۲ ماهگی