علاعم زایمان طبیعی چیه

۱ پاسخ

عزیزم اگه منظورت دردهای شروع زایمان هست دردهاش اول مثل پریودی و کم کم شدید میشه و انقباض های رحمی باید داشته باشی ینی انقباض های منظم رحمی با فاصله های منظم مثلا هر ۳۰ دقیقه ۳ ثانیه شکمت سفت بشه و کم کم این فاصله کم و کم تر میشه و درد ها شدید تر میشن و انقباضات بیشتر میشن

سوال های مرتبط

مامان آنیل مامان آنیل ۶ ماهگی
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا ۷ ماهگی
مامان نخــ👼🏻ــودچی مامان نخــ👼🏻ــودچی ۱۰ ماهگی
مامان پناهم(⁠✿⁠ 🧸🍫 مامان پناهم(⁠✿⁠ 🧸🍫 ۹ ماهگی