۵ پاسخ

به منم ۳۹ هفته نامه داده

به منم ۳۹ هفته وقت سزارین داد با طبیعی ۸ روز فرقشه

سزارین نهایتا ۳۸
۳۹ به نظر من دیر
چون کلا ۲هفته زودتر بچه رو باید بردارن
چون هم احتمال پاره شدن کیسه اب هست هم درد

ن هرچی بیشترداخل باشه بهترآسوده تری ازگریه هاش

نه برای سزارین خوبه

سوال های مرتبط