۸ پاسخ

احتمالش هست که از یبوست باش؟

نه طبیعیه سن بارداری ک بالاتر بره بدترهم میشه فقط استراحتتو باید بیشترازقبل کنی هی

گودی کمر داری؟

نشستن زیاد هم تاثیر داره

خونریزی یا لک اگر نداری نیاز نیس بازم فردا از دکترت بپرس

یا زیاد سرپا ایستادی؟

کجات دقیق

کارسنگین کردی؟

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان ۱۱۱۱ مامان ۱۱۱۱ ۷ ماهگی
مامان نخود🩵 مامان نخود🩵 هفته بیست‌وچهارم بارداری