واژنم سنگین شده درد میکنه انگار بچه پایینه عادیه؟

۵ پاسخ

منم سرپا باشم اینجور میشم

استراحت کن. خیلی سرپا بودی

منم استخون رحمم درد داره از اول بار داری

منم یه هفته س یه دردی دارم یه سنگینی ای

واژن منم درد میکنه🫡

سوال های مرتبط

مامان آدرین مامان آدرین هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان دلارا مامان دلارا ۲ ماهگی
مامان هدیه زهرا(س) مامان هدیه زهرا(س) هفته سی‌وهفتم بارداری