سلام بچه ها ۱۴ هفته جنسیتو میگن؟

۱۳ پاسخ

نه بذار لااقل ۱۵ بشی

میتونم سونو ازاد برم؟

ب من گفته

اره ب من گفتن

انشاالله جنسیت دلخواهت باشه و بسلامتی بغلش بگیری

سر دخترمم ۱۴ هفتگی رفتم درست تشخیص داد. الان دخترم ۴سال ونیمشه

من ۱۳هفته و۳روز رفتم نگفت☹️☹️☹️

من ۱۴ هفته رفتم پیش دکتر ثمینه بلورساز صد در صدی بهم گف🤭

من 14 هفته صد درصد گفت

من ١٤هفتع٣روز رفتم گفت معلوم نيس☹️

اره من سه روز پیش رفتم بهم گفت

امکان خطا داره ۱۵ هفته دقیق برو دیگه قطعیه

اره.

سوال های مرتبط

مامان آیدا🩷 تو دلی🩵 مامان آیدا🩷 تو دلی🩵 هفته سی‌وششم بارداری
مامان تو دلیم🩷❤️ مامان تو دلیم🩷❤️ ۳ ماهگی
مامان هدیه‌ حضرت زهرا مامان هدیه‌ حضرت زهرا هفته سی‌وسوم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌ونهم بارداری