۴ پاسخ

خوب من به همون تزریق میگم عمل😅
چون‌میبرن اتاق عمل این کارو میکنن.ولی بچه شما که نارس نیست که تشکيل نشده باشه. فققققط برا اطمینان گفتن

سلام شما نی نیتو بردی برای رتینو پاتی؟
ب منم گفتن ببرم بچمو ولی میترسم اذیت شه

آره من تا الان سه بار بردم‌بچمو

برایه بچه؟

سوال های مرتبط

مامان آیتک قوقولی🥰 مامان آیتک قوقولی🥰 ۷ ماهگی