بادمجون برا شیردهی ضرر داره ؟؟؟؟

۳ پاسخ

بادمجون نفخ داره شیرتو نفاخ می‌کنه بچه اذیت میشه نخور اصلا

بادمجان به شدت نفاخه، به نظرم نخوری بهتره

من دو بار خوردم
هربار سر و صورت دخترم پر از جوش میشد و دل درد شدید میگیرف

سوال های مرتبط

مامان امیر حسین مامان امیر حسین ۱۰ ماهگی
مامان سلمان جون 🐣 مامان سلمان جون 🐣 ۳ ماهگی
مامان مهوا مامان مهوا هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان گوگوجی 👶🏻🫀 مامان گوگوجی 👶🏻🫀 ۱۲ ماهگی
مامان پسته پسر🫒🥑 مامان پسته پسر🫒🥑 ۱۴ ماهگی
مامان ابولفضل مامان ابولفضل ۹ ماهگی
مامان لیا مامان لیا ۷ ماهگی
مامان rose مامان rose ۱۰ ماهگی