۴ پاسخ

مامان ستین طبیعی زایمان کردی؟

نه‌بزغاله‌سرد‌بخور

نی نی شما الان دیگه ۴ ماهشه زردی نداره بعد گوشت بزغاله نه سرده نه گرم عالیه بخور

نه عزیزم تا میتونی بخور فقط چربی و ادویه جات نخور

سوال های مرتبط

مامان آدوین مامان آدوین ۲ ماهگی
مامان اراز👼🧿✨️ مامان اراز👼🧿✨️ ۲ ماهگی
مامان قندکوچولو🥹🐣🌱 مامان قندکوچولو🥹🐣🌱 ۱ ماهگی
مامان ستین مامان ستین ۱۰ ماهگی