خانوما توی ماه پنجم میشه سوار هواپیما شد؟؟

۵ پاسخ

باید از دکترت اجازه بگیری چون اون شرایط تو رو میدونه نه ما

بله، نامه میده بهت که سوارت کنن😍

باید از دکترت بپرسی

اره عزیزم فقط نامه از پزشکت حتما بگیر باید فرودگاه نشون بدی

از دکتر بپرس فک نمیکنم ایراد بگیره
تلفنی دنگ بزن بگو مسافت و اینا رو منشی ازش میپرسه
من سر قبلی ۴ ماهه با قطار رفتم مشهد لکه بینی هم داشتم ولی اجازه داد الحمدالله تا رسیدیم پیش آقا لکه بینی ام هم قطع شد

سوال های مرتبط

مامان دخمل خانم مامان دخمل خانم ۱ ماهگی
مامان نی نی قشنگم مامان نی نی قشنگم هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان هدیه امام رضا مامان هدیه امام رضا هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان فرهان🩵نیهان🩷 مامان فرهان🩵نیهان🩷 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان کوچولویم 🩷🫀 مامان کوچولویم 🩷🫀 ۹ ماهگی
مامان تو دلیم 🥹 مامان تو دلیم 🥹 ۶ ماهگی